понедельник, 3 февраля 2014 г.

Սասնա Ծռեր Ստուգողական

Սասնա ծռեր
(գնահատվող աշխատանք խոսքի մշակույթից և գրականությունից)
Մինչև 10-րդ առաջադրանքը՝ յուրաքանչյուր առաջադրանքը գնահատվում է 0.5 միավոր։ 11-րդ առաջադրանքը՝ հեքիաթը, 5 միավոր


  1. Պատմակ ան ո՞ր ժամանակաշրջանն է իր արտացոլումը գտել «Սասնա ծռեր» էպոսում։
    9-10րդ դարերում է ժամանակաշրջանը իր արտացոլումը գտել:
2.Գրեք յուրաքանչյուր հերոսի կնոջ անունը։
Սանասար-Դեզձուն Ծամ , Մեծ Մհեր-Արմաղան, Մսրա Մելիք-
Իսմիլ խաթուն, Սասունցի Դավիթ-Խանդութ, Փոքր Մհեր-Գոհար:
    3.Նշեք այն կերպարների անունները, որոնց «Ողորմիների» մեջ ողորմի չի տրվում (Դառնամ զողորմի չի տամ…»։
    Մսրա Մելիքին և Խանդութին չի տալիս զողորմի, Չմշկիկ Սուլթանին:
    4.Ի՞նչ է էպոսը։ Նշեք Էպոսի ընդհանրությունը հեքիաթի և առասպելի հետ։
    Էպոսը ժողովրդի կողմից ստեղծված ստեղծագործություն է:Նրա ընդհանրությունը կայանում է նրանում ,որ բոլորնել ունեն չափազանցություններ ,հրաշագործություններ, և նաև բոլորի վերջում հաղթում է բարին:
    5.Հիշեք, վերապատմեք էպոսից 3 հրաշապատում հատված։
    Հրաշապատում այն է որ, ոչ ոք չէին կարողանում կառուցել այդպիսի մեծ քարերով ամրոց և Սանասարը վարպետին ասաց ,որ վարպետը լարերը կապի ինքը քարերը կտեղադրի:Դավիթը մեծանումեր ժամերով և նրան իչքան կոշիկ էին կարում նրա ոտքով փոքր էր լինում:Նաև Որ Ծովինարը հղիանում է ջրից դաել է հրաշապատում:
    6.Գոնե 2 բաց (անպարկեշտ) արտահայտության օրինակ բերեք էպոսից։
    Ցռան Վերգո, Իսմիլ խաթունը որ ասում է Սասունցի Դավիթը իմ ծիծը չի ուտե կպոկե:
    7.Նշեք հերոսների «ծուռ» լինելու մեկական օրինակ (ամեն հերոսի համար)
    Մեծ Մհեր-նա մենամարտում էր առյուծի դեմ, Սանասար-նա պապիկին դնում է իր ուսերին և հսկայական ամրոցի շուրջ կողմով ման տվեց, Սասունցի Դավիթ-որ նա փոքր տարիքում բարձրանում է հսկայական ծառը, Փոքր Մհերը կառուցում է կամուրջ մարդկանց ասում է անցեք կամուրջի վրայով հենց նրանք ցանկանում են անցնեն նա ասում է ես ձեր համար չեմ կառուցել տակով անցեք ,իսկ երբ տակով են անցնում ասում է վրայով անցեք:
    8.Նշեք բարոյական 3 հատկանիշ, որ էպոսում պաշտպանվում է։ Բերեք օրինակներ։
    9.Նշեք 3 հատկանիշ, որ մենակ Դավթին է հատուկ։
    Նա մեծանում էր օր օրի, նա իր տարիքայինների մեջ միայն ինքներ կարողանում գուրզ գցել, և նաև նրա քաջությունը:
    10.Համեմատեք Սասունցի Դավթին Սանասարի և Մեծ մհերի հետ (վերապատմեք այն հատվածները, որ կրկնվում են)։
    Նրանք բոլորնել ուժեղ էին Ծուռ և խելացի և քաջ:Կրկնվում են այն մասերը որ Դավիթի և Մհերի զրույցը Քուռկիկ ջալալու հետ:

    11.Հեքիաթ կառուցեք տրված կաղապարով.

  • Դեպի ինչ-որ նպատակ գնացող հերոս, որ սկզբում թույլ է, հետո ուժեղանում է կամքի, ազնվության կամ բարության շնորհիվ։
  • Փորձություններ, որ անցնում է հերոսը։
  • Մրցակիցներ, սրանց պարտությունը՝ անհրաժեշտ կամք չդրսևորելու և անազնվության պատճառով։
  • Հերոսի հաղթանակը և դրա շնորհիվ ստացած իր «մրցանակը»։
  • Ձեր հեքիաթի խրատը (բարոյականությունը. ինչ էիք ուզում ասել)։


Լինում է չի լինում մի տղա է լինոււմ նա փոքր տարիքում կորցնում է իր ծնողներին :Նրան բոլորը ծաղրում էին ,վիրավորում:Նա միշտ կուլ էր գնում այդ ամեն-ինչ ին:Մի օր նա որոշեց վերջ դնել այդ ամեն-ինչին:Նա որոշում է գնալ ուժեղանալ և նրանցից վրեժն լուծել: Մի անգամ նրանց գյուղում առաջնություն է անցկացվում ,թե ով է ավելի ուժեղ :Այդ մենամարտում տղայի ,մրցակիցները բոլորը անխելք և թույլ էին նրանք միայն կարողանում էին ծաղրել ուրիշներին:Նրանք տեսնելով իրենց հակառակորդին `տղային քմծիծաղ են տալիս բայց նրանք մենամարտում պարտություն են կրում տղայից: Տղան հաղթում է և պահպանում իր պատիվն ու արժանապատվությունը:
Հեքիաթի իմաստը կայանում է նրանում ,որ պետք չէ կորցնել արժանապատվությունտ և կուլ տալ վիրավորորանքները:

Комментариев нет:

Отправить комментарий