Սասնա
ծռեր
(գնահատվող
աշխատանք խոսքի մշակույթից և գրականությունից)
Մինչև
10-րդ առաջադրանքը՝ յուրաքանչյուր
առաջադրանքը գնահատվում է 0.5 միավոր։
11-րդ առաջադրանքը՝ հեքիաթը, 5 միավոր
- Պատմակ ան ո՞ր ժամանակաշրջանն է իր արտացոլումը գտել «Սասնա ծռեր» էպոսում։
9-10րդ դարերում է ժամանակաշրջանը իր արտացոլումը գտել:
2.Գրեք
յուրաքանչյուր հերոսի կնոջ
անունը։
Սանասար-Դեզձուն Ծամ , Մեծ Մհեր-Արմաղան, Մսրա Մելիք-Իսմիլ խաթուն, Սասունցի Դավիթ-Խանդութ, Փոքր Մհեր-Գոհար:
Սանասար-Դեզձուն Ծամ , Մեծ Մհեր-Արմաղան, Մսրա Մելիք-Իսմիլ խաթուն, Սասունցի Դավիթ-Խանդութ, Փոքր Մհեր-Գոհար:
3.Նշեք
այն կերպարների անունները, որոնց
«Ողորմիների» մեջ ողորմի չի տրվում
(Դառնամ զողորմի չի
տամ…»։
Մսրա Մելիքին և Խանդութին չի տալիս զողորմի, Չմշկիկ Սուլթանին:
Մսրա Մելիքին և Խանդութին չի տալիս զողորմի, Չմշկիկ Սուլթանին:
4.Ի՞նչ
է էպոսը։ Նշեք Էպոսի ընդհանրությունը
հեքիաթի և առասպելի հետ։
Էպոսը ժողովրդի կողմից ստեղծված ստեղծագործություն է:Նրա ընդհանրությունը կայանում է նրանում ,որ բոլորնել ունեն չափազանցություններ ,հրաշագործություններ, և նաև բոլորի վերջում հաղթում է բարին:
Էպոսը ժողովրդի կողմից ստեղծված ստեղծագործություն է:Նրա ընդհանրությունը կայանում է նրանում ,որ բոլորնել ունեն չափազանցություններ ,հրաշագործություններ, և նաև բոլորի վերջում հաղթում է բարին:
5.Հիշեք,
վերապատմեք էպոսից 3 հրաշապատում
հատված։
Հրաշապատում այն է որ, ոչ ոք չէին կարողանում կառուցել այդպիսի մեծ քարերով ամրոց և Սանասարը վարպետին ասաց ,որ վարպետը լարերը կապի ինքը քարերը կտեղադրի:Դավիթը մեծանումեր ժամերով և նրան իչքան կոշիկ էին կարում նրա ոտքով փոքր էր լինում:Նաև Որ Ծովինարը հղիանում է ջրից դաել է հրաշապատում:
Հրաշապատում այն է որ, ոչ ոք չէին կարողանում կառուցել այդպիսի մեծ քարերով ամրոց և Սանասարը վարպետին ասաց ,որ վարպետը լարերը կապի ինքը քարերը կտեղադրի:Դավիթը մեծանումեր ժամերով և նրան իչքան կոշիկ էին կարում նրա ոտքով փոքր էր լինում:Նաև Որ Ծովինարը հղիանում է ջրից դաել է հրաշապատում:
6.Գոնե
2 բաց (անպարկեշտ) արտահայտության օրինակ
բերեք էպոսից։
Ցռան Վերգո, Իսմիլ խաթունը որ ասում է Սասունցի Դավիթը իմ ծիծը չի ուտե կպոկե:
Ցռան Վերգո, Իսմիլ խաթունը որ ասում է Սասունցի Դավիթը իմ ծիծը չի ուտե կպոկե:
7.Նշեք
հերոսների «ծուռ» լինելու մեկական օրինակ
(ամեն հերոսի համար)
Մեծ Մհեր-նա մենամարտում էր առյուծի դեմ, Սանասար-նա պապիկին դնում է իր ուսերին և հսկայական ամրոցի շուրջ կողմով ման տվեց, Սասունցի Դավիթ-որ նա փոքր տարիքում բարձրանում է հսկայական ծառը, Փոքր Մհերը կառուցում է կամուրջ մարդկանց ասում է անցեք կամուրջի վրայով հենց նրանք ցանկանում են անցնեն նա ասում է ես ձեր համար չեմ կառուցել տակով անցեք ,իսկ երբ տակով են անցնում ասում է վրայով անցեք:
Մեծ Մհեր-նա մենամարտում էր առյուծի դեմ, Սանասար-նա պապիկին դնում է իր ուսերին և հսկայական ամրոցի շուրջ կողմով ման տվեց, Սասունցի Դավիթ-որ նա փոքր տարիքում բարձրանում է հսկայական ծառը, Փոքր Մհերը կառուցում է կամուրջ մարդկանց ասում է անցեք կամուրջի վրայով հենց նրանք ցանկանում են անցնեն նա ասում է ես ձեր համար չեմ կառուցել տակով անցեք ,իսկ երբ տակով են անցնում ասում է վրայով անցեք:
8.Նշեք
բարոյական 3 հատկանիշ, որ էպոսում
պաշտպանվում է։ Բերեք օրինակներ։
9.Նշեք
3 հատկանիշ, որ մենակ Դավթին է հատուկ։
Նա մեծանում էր օր օրի, նա իր տարիքայինների մեջ միայն ինքներ կարողանում գուրզ գցել, և նաև նրա քաջությունը:
Նա մեծանում էր օր օրի, նա իր տարիքայինների մեջ միայն ինքներ կարողանում գուրզ գցել, և նաև նրա քաջությունը:
10.Համեմատեք
Սասունցի Դավթին Սանասարի և Մեծ մհերի
հետ (վերապատմեք այն հատվածները, որ
կրկնվում են)։
Նրանք բոլորնել ուժեղ էին Ծուռ և խելացի և քաջ:Կրկնվում են այն մասերը որ Դավիթի և Մհերի զրույցը Քուռկիկ ջալալու հետ:
Նրանք բոլորնել ուժեղ էին Ծուռ և խելացի և քաջ:Կրկնվում են այն մասերը որ Դավիթի և Մհերի զրույցը Քուռկիկ ջալալու հետ:
11.Հեքիաթ
կառուցեք տրված կաղապարով.
- Դեպի ինչ-որ նպատակ գնացող հերոս, որ սկզբում թույլ է, հետո ուժեղանում է կամքի, ազնվության կամ բարության շնորհիվ։
- Փորձություններ, որ անցնում է հերոսը։
- Մրցակիցներ, սրանց պարտությունը՝ անհրաժեշտ կամք չդրսևորելու և անազնվության պատճառով։
- Հերոսի հաղթանակը և դրա շնորհիվ ստացած իր «մրցանակը»։
- Ձեր հեքիաթի խրատը (բարոյականությունը. ինչ էիք ուզում ասել)։
Լինում է չի լինում մի տղա է լինոււմ նա փոքր տարիքում կորցնում է իր ծնողներին :Նրան բոլորը ծաղրում էին ,վիրավորում:Նա միշտ կուլ էր գնում այդ ամեն-ինչ ին:Մի օր նա որոշեց վերջ դնել այդ ամեն-ինչին:Նա որոշում է գնալ ուժեղանալ և նրանցից վրեժն լուծել: Մի անգամ նրանց գյուղում առաջնություն է անցկացվում ,թե ով է ավելի ուժեղ :Այդ մենամարտում տղայի ,մրցակիցները բոլորը անխելք և թույլ էին նրանք միայն կարողանում էին ծաղրել ուրիշներին:Նրանք տեսնելով իրենց հակառակորդին `տղային քմծիծաղ են տալիս բայց նրանք մենամարտում պարտություն են կրում տղայից: Տղան հաղթում է և պահպանում իր պատիվն ու արժանապատվությունը:
Հեքիաթի իմաստը կայանում է նրանում ,որ պետք չէ կորցնել արժանապատվությունտ և կուլ տալ վիրավորորանքները:
Комментариев нет:
Отправить комментарий