понедельник, 3 февраля 2014 г.

Ստուգողական

Ստուգողական
  1. Ո՞ր հեղինակը որ երկրի ներկայացուցիչն է։
Հեղինակներ
Երկրներ
Բերնար Վերբեր
Ֆրանսիա
Ռոբերտ Շեքլի
Ամերիկա
Լուիս Ֆերնանդու Վերիսիմու
Բրազիլիա
Վոլֆգանգ Բորխերթ
Գերմանիա
Բախ
Իսպանիա (ավելորդ)
Կորտասար
Արգենտինա

  1. Ո՞րը ում կենսագրական փաստերից է։
  • Երկար տարիներ աշխատել է ՅՈՒՆԵՍԿՈ-ում՝ որպես թարգմանիչ:խուլիո ----------------Կորտասար
  • Սիրել է նկարչություն և պատանեկության տարիներին զբաղվել է նաև աստղագիտությամբ։---------Բերնար Վերբեր
  • Պատերազմի ժամանակ դատապարտվել է զինվորների մարտական ոգին կոտրելու համար։---------Վոլֆգանգ Բորխերթ
  • Բանակում՝ Կորեայում, աշխատել է որպես գրագիր։----Ռոբերտ Շեքլի
  • Ամուսնացել է երեք անգամ, առաջին ամուսնությունից ունի վեց զավակ։------Բախ
  1. Ո՞րը ում ստեղծագործությունն է։
  • «Մարմինը» Ռոբերտ Շեքլի
  • «Դեղին ծաղիկը» Խուլիո Կորտասար
  • «Ողջո՜ւյն» Բախ
  • «Հանդիպում» Լուիս Ֆերնանդու Վերիսիմու
  • «Կեգլուղին» Վոլֆգանգ Բորխերթ
  1. Ինչո՞ւ Կորտասարի «Ճաշից հետո» նովելում հեղինակը չի կոնկրետացրել, թե ինչ արարած է տղայի խնամքին թողնված։ Գրիր այն նախադասությունը, որ քո կարծիքով պատմվածքի գլխավոր իմաստն է արտահայտում։ Հիմնավորիր պատասխանդ։

իմ կարծիքով այս պատվածքում կարևորը այն չէ թե ինչ արարած է տղաի խնամքին թողած, այլ կարևորը տղայի և իր ծնողների հակամարտությունն էր:
Ո՞վ գիտի` ինչ աչքերով են ինձ նայելու հայրիկն ու մայրիկը, երբ նրան տեսնեն իմ ձեռքին: Իհարկե, գոհ են լինելու, որ ես տարել եմ նրան կենտրոն` ման ածելու. Ծնողները գրեթե միշտ, այդպիսի բաներից գոհ են լինում:
  1. Վերիսիմուի «Քիթը» պատմվածքը ներկայացրու ընտանիքի անդամների տեսանկյունից։ Երեք նախադասություն բեր, որտեղ երևա, որ մարդիկ չեն հանդուրժում տարբերվողներին։
Ընտանիքի անդամների համար հաճելի չէր ապրել մի մարդու հետ ով միշտ ինչ որ քիթ էր կրում, ընտանիքի անդամները ամաչում էին նրա հետ դուրս գալ փողոց:Բայց ինչո՞ւ, հայրի՛կ: Դու չե՞ս գիտակցում, որ շենքի ծաղրածուն ես դարձել: Ես այլևս չեմ կարողանում հարևանների դեմքին նայել ամոթից: Մայրիկն այլևս հասարակական կյանք չունի:Բայց ինչպե՞ս դուրս գա փողոց դնովի քթով մի մարդու հետ:
-
Գժվե՞լ է:
  1. Կարդա Վերբերի «Պարտվածների հիշողությունը» մանրապատումը, արտագրիր ամենաառանցքային նախադասությունը։ Բեր պատմությունից նմանօրինակ փաստեր։
Զոհված քաղաքակրթությունների հարմարվողականության միակ «թերությունն» իմ կարծիքով այն է, որ նրանք հավատացել են դրան:

  1. Կարդա «Կախովի սուրճ» ստեղծագործությունը, վերլուծիր վճարողի տեսանկյունից, «կախովի» սուրճից օգտվողի տեսանկյունից, այս ամենին կողքից դիտողի տեսանկյունից։ Տեղեկություններ գտիր հեղինակի մասին, նրա կենսագրությունից 3 անմենահետաքրքիր փաստերը բեր։
Վճարողի տեսանկյունից-
եթե վճարողը հնարավորություն ունենա գնելու կախովի սուրճ, ապա դա կնպաստի բոլոր նրանց ովքեր հնարավորություն չունեն գնելու սուրճ, իսկ եթե հնարավորություն չունի թող գնի միայն իր համար կամ ել ընդհանրապես չգինին ինչ է եղել մի քանի օր ել թող առանց սրճի ապրի :Բայց կարող է լինել այնպես, որ մի օր վճարես իսկ մյուս օրը հնարավորություն չունենաս վճարելու, և այդ դեպքում դու ինքդ օգտվես կախովի սրճից : Լավություն արա, գցիր ջուրը միշտ պետք է հիշես այս ասացվածքը : օգտվողի տեսանկյունից-
Օգտվողի համար միշտ չի կարող լինել կախովի սուրճ, դրա համար դեպք չէ միշտ հույսը դնել կախովի սուրճի վրա:
դիտողի տեսանկյունից-
Դիտողի տեսանկյունից գումար ունեցող մարդիկ լավից-վատից լավ գործ են անում գումար չունեցող մարդկանց համար:

Տոնինո Գուերա -Իտալացի բանաստեղծ, գրող և սցենարիստ։ 100-ից ավելի ֆիլմերի սցենարի հեղինակ է։ Սցենարներ է գրել մի շարք հանրահայտ ռեժիսորների համար` Ֆեդերիկո Ֆելինի, Միքելանջելո Անտոնիոնի, Անդրեյ Տարկովսկի, Լուկինո Վիսկոնտի, Ֆրանչեսկո Ռոզի, Թեոդորոս Անգելոպուլոս և այլն։ Գրել է ավելի քան 100 ֆիլմերի սցենար, որոնցից շատերը համարվում են դասական գործեր։ Ներկայացվել է  «Օսկարի»  «Կազանովա»,  «Ամարկորդ»  և«Ֆոտոխոշորացում»  ֆիլմերի համար։ Նրա սցենարով ֆիլմերը 8 անգամ ստացել են Կաննի կինոփառատոնի գլխավոր մրցանակը։

Комментариев нет:

Отправить комментарий